• Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Jul’eau worden geleverd door PostNL. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL. In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen. U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw verzendadres.

Het kan voorkomen dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u een niet-thuis-code in uw brievenbus. Hiermee kunt u op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen (via de website van PostNL).

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer u voor 16:00 besteld, zal uw bestelling de 1-2 dagen bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt u contact met ons opnemen.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. U kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Jul’eau, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

  • Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens.

  • Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kunt u het best contact opnemen met ons.